Laesia

~ írások ~

„Nagyon szépen köszönöm”

8 Comments

Rántotthúsos maxiszendvics, hamburger, banán. Ételcsomagokkal egyensúlyozok.

Kora reggel még. Kollégák jönnek szembe a gyárudvaron.

Nagyot kacsintva kívánnak jó étvágyat. Automatikusan köszönöm meg, fel se fogom.

Táskámban diétás étel, bent a hűtőben vega finomságok.

Elindulok lassan.

A nap is elindul.

Rutinmunkák, teljesítményértékelés. Szerencsére évente csak egyszer.

Nem történik semmi.

Várom a délutánt.

És félem is.

Vajon ott lesz-e? Ott lesz-e megint? És mi van, ha nem kér belőlem? Ha elutasít.

Nagy szemeket meresztenek a kollégák, amikor indulás előtt, már puccba vágva melegítek hamburgert.

Megkérdezni nem merik, miért. Csak nézik.

Gyorsan becsomagolom és már megyek is.

Olyan helyekre, olyan helyeken, ahol egyedül, főleg sötétedés után nagyon nem jó. Nekem legalábbis.

Posz-kor-szemét-szürkeség, leterített pléd. Hidegben légkondícionáló ventillátora általi melegítés.

Sokáig nem mertem odanézni, ha arra mentem, aztán mertem, de nem tudtam, mit tegyek. Múlt csütörtökig. Most ismét arra veszem a lépést.

Kicsit izgulok, ott lesz-e.

Kicsit izgulok, de letérek az útról és odamegyek.

Látom, nem alszik.

Kezébe adom az ételt.

Mintha áramütés rázna, olyan a villanás ér.

A város legtisztább, legragyogóbb szempára néz rám.

Megköszöni. Én szólni se tudok.

Ételt adtam, ő pedig egy igazán tiszta pillanatot.

Én is köszönöm  az ajándékot.


a fotót a Szimpla Design Shop polcairól oldaláról vadásztam

8 thoughts on “„Nagyon szépen köszönöm”

  1. ez egyszerűen gyönyörű…

  2. Ez nagyon szep! A jegesvizes ontogetes helyett ezt kene csinalni minel tobb embernek!

Ha úgy érzed, mondd:

