Laesia

~ írások ~

‘Ott, ahol a hatos megáll’ *

5 Comments

fotó

Incselkedett velem.

Kacérkodott.

Ráhunyorítottam, s ő visszahunyorított.

Elbűvölt, elbájolt, és mégis…

Félem a kudarcot.

‘Én nem vagyok olyan…
A véletlen hozott.
Nem járok ilyen helyekre.
A sarokban megbújok.

Vannak itt mások, sokan.
Van, aki nálam jobb, szebb, rátermettebb, gyakorlott…
Nem, ne is nézz rám így. Én biztosan nem fogok…’

Akkor jött oda.
Hozzám hajolt.

Régi jó barát-arc, ezeréve egyformán megnyerő mosoly.

“Gyere csak nyugodtan. Kipróbálod?”

Három nyílvesszőt a kezembe nyomott.

‘Egy életem…’ – gondolom.

Bátorítóan mosolygott.

“Dzsunggg – dzsunggg – dzsuwanggggg!”

A lendület elkapott.

Nyílvesszők hátán szárnyalok. Uralom a pillanatot.

Pár pillanat csak, mégis mennyi mindent adott.

“Nem is rossz egy kezdőtől” – hangzott.

Bízni tanulok.

Ügyesedem.

Szárnyalok, suhanok.

A gyakorlástól jobb, a koncentráció hiányától sokkal rosszabb vagyok.

Egyszerre egy tűhegynyi kis pont és körülötte a Minden vagyok.

De inkább csak játszom. Élvezem. Percekre újra önfeledt kisgyerek vagyok.

“Dzsung – dzsung – dzsunggg!” – mondja a Ritmus.

Kihúz, visszamegy, ellazul.

Ránéz, célra tart, újraindul.

Nem is bonyolult.

És semmi rossz nincs benne.

Miért ne ejthetne rabul?

Örömmel adom tudtul, hogy Csala Péter barátom társaival, sporttársaival pubként is üzemelő darts-klubot nyitott.
Ha kipróbálnátok, megnéznétek, beülnétek, beszélgetnétek, ellesnétek, tanulnátok, edzenétek vagy csapatépítő tréninget tartanátok – a lehetőség adott.

Hajrá Darázsfészek, hajrá Acéldarazsak!

Én nektek szurkolok. :)


fotó

* a ‘hatos’ ebben az esetben a 9-es, 86-os és 106-os busz, valamint jelenleg a 101V jelzésű villamospótló autóbusz is.

5 thoughts on “‘Ott, ahol a hatos megáll’ *

  1. Ez zseniális és kedves is!
    Örülök, hogy ennyire megérintett ez a játék, ami nekünk is sokkal több, holmi dobálózásnál! :-)

  2. Akárhányszor nézek rá, imádom ezt az arcot. De még jobban a mudrát. :)

Ha úgy érzed, mondd:

