Laesia

~ írások ~

ÉBREDŐ ÁLMOK (Belső Mandala)

Leave a comment


És akkor utaztunk.
Le a mélybe, mélybe, mélybe, mélybe…

Sokan voltunk a teremben.
Sokan voltak a Segítők is.
Elsősorban Virág.
Körülöttünk a többiek.

Gyökerek ágain ereszkedtem alá. Majd Jamie csodacsúszdáján. Belemosott az eső a Mélybe.
Teljesen egy.

~o~

Magashegységbe érkeztem. A Kristálypalotámba. Csúcsok, tornyok nyúltak az égbe. Mind ragyogott. Türkizen.
Otthon voltam. Ott voltam otthon, Tibetben.

A kastély udvarán nagy, fekete üstben sűrű szurkot főztem. Lefüggönyözött szobáim magányában dolgoztam vele tovább, a pincémben.

Ültem a hosszú, fekete eres faasztal mellett és hártyavékony ostyába porcióztam a kincset.

Az emberek sorra megjelentek. A csomagocskákból a kezükbe nyomtam egyet. Ők választották ki egymást. A sajátját adtam mindnek.

Az emberek közül aztán sokan hosszú útra keltek.

Állatok is jöttek rendszeresen. Vadak, erdeiek. Az ablakon benéztek.

Kíváncsi voltam, ember, van-e körülöttem.
Egyszercsak megjelent egy.

Nem velem élt, a külső szobákban járt.
Utazott, egy szabad lélek. A külvilág és köztem kapcsolatot teremtett.

Néha letett nekem egy csomagot. Sosem szólt közben. A munkámat segítette.

Nem tudtam, ki ő. Nem tudtam, mit dolgozik. Magas volt, szótlan, fehérnek tűnt, néha szinte áttetszőnek. Csuklyás papi köntöst, fehér kámzsát viselt.
A fényekkel játszott. Ő is gyógyított – valahogy. Szavak-hangok nélkül. A Fények néma Mestere volt.

Én éltem Kastély-Világom, ő néha megjelent. Aztán egyszercsak találkoztunk. A valóságban. Az életben.

Ültünk a Tűz körül és fel sem ismertem. Néma este volt. Valaki búcsúzott.

Másnap reggel ismét a Mélybe mentem. Egyedül, otthon. Az Igazság mindent átragyogott. :)

Aki segített letennem a terhet… Továbbvinnem az örökséget.
Szó nélkül, egy csettintéssel eloszlatta a felhőket.

Sokat segített nekem. Pár megfelelő szóval és egy képpel. Egy gyönyörű képpel.

Az életben is magas. Fényekkel dolgozik, hát persze…
Remélem, néha majd idelátogat, hogy a munkámat segítse. És néhanapján letesz ide majd egy képet.

Remélem, nem haragszik meg érte, ha papi köntös nélkül – álomban vagy valóságban – 
most őt is ideidézem:

 

Illusztrációk/fotók/képek: Jacek Yerka, Jacek Yerka, facebook

Ha úgy érzed, mondd:

